marți, 29 decembrie 2009

Oracolul amintirilor



Acum cateva zile mi-am facut curat in dulapior si am dat peste oracolele vechi si prafuite,ce au fost uitate si lasate mult timp intr-un loc intunecat.M-am gandit sa-l deschid desi stiam ca ascunde multe secrete,multe amintiri de care uitasem.Cel mai mult mi-au atras atentia poeziile si asa zisele amintiri lasate dupa ce raspundeai la toate intrebarile din acel oracol.Va aduceti aminte?:) M-am gandit sa va surprind intr-un mod placut amintindu-va ceea ce poate unii dintre noi am uitat :p

Cand va bate vantul
Peste parul tau
Sa-ti aduci aminte
De numele meu...

Mi-ai cerut o amintire
Pe care s-o ai mereu
Dar sa afli de la mine
Amintirea sunt chiar eu

Eminescu bine a zis
Ca dragostea e un vis
Ce le place tuturor
Mai ales elevilor

Doua mere
Doua pere
Te sarut
La revedere



Poti sa rupi aceste file
Eu nu te pot oprii
Dar te rog sa-ti fie mila
De cuvintele ''te iubesc''..

Iti las ca tezaur,4 litere de aur:
Mika

Un trandafir cat de frumos ar fii
El tot isi va pierde faima
Dar un prieten credincios
Ramane toata viata.

Toate sunt inselatoare
Chiar si chipul omenesc
E nebun cel ce crede...
In cuvantul:''Te iubesc''.

...... te numesti
Undeva locuiesti
Dar nu stiu,
Pe cine iubesti

Asa este viata,
Arde ca un foc...
Sufera cine iubeste,
Cel iubit isi bate joc.

Omul si iubirea
Formeaza FERICIREA
Doar atunci esti fericit
Cand iubesti si esti iubit!

Pe malul unei ape
Zboara un fluturas
Ce spune despre tine
Ca esti un ingeras.

Iti doresc sa fii frumoasa
Ca o zana din povesti
Totii baietii sa te placa
In genunchi sa-i chinuiesti.

A iubi este un verb
Interzis elevilor
Cine-l pune-n aplicare
Are 4 la purtare.

Trista-i noaptea fara stele
Ziua fara cer senin
Dar mai trista-i ziua-n care
Noi dam teza si nu stim.

Sa nu urasti un suflet
Ce stii ca te-a iubit
Caci poate pentru tine
A plans si a suferit.

Blestemat fie acela
Si pe cer si pe pamant,
Care va iubi o fata
Si-o va lasa plangand.

Viata e ca o tigare,
Care arde pic cu pic
.. Si arzand asa intr-una
S e transforma in nimic.

Iubirea e de sange
Ochii de foc,
Cine nu iubeste,
E un dobitoc.

Sunt atat de multe amintiri lasate in oracolul meu,incat mi-ar trebui 1000 de pagini sa le scriu pe toate.Am ales doar cateva din ele incat sa ne aduca aminte de copilarie.Sper ca v-a placut!:***

16 comentarii:

Anonim spunea...

e cam naspa mai treb sa lucrezi eu am peste 500 niciodata nosa fii asa ca mne d tare :))

Anonim spunea...

salut fato cei cu amintirile astea naspa numi prea place ?si la veceu gasesti unele mai frumuase glumeam fata imi plac spar ca nu teai supi dar falae mai lungi putin?
ok?

Anonim spunea...

naspa la veceu gasesc mai bune

Anonim spunea...

uuaaaaaaaaa naspa jos c oracolul tau?

Anonim spunea...

mie imi plac

andreea spunea...

ba lasati ca sunt faine si plus la wc nu gasesti niki una macar voi avetimai faine,stiti ca va laudati aiurea:@mai bine tinetiva gura

anytza spunea...

ce prosti sunt aia care nu le plac mie imi plac foarte mult si am scris si unele dintre ele bravo tie ca ai asa ceva eu sa sp adev nu pot de soramea mai mik

alexya-alexandra spunea...

buna sunt alexya.......interesant oracol cool rauu sa ma-i pui pe sait tepop moolltt te beskk :X:X:X:X:X:X:D:D:D:D:P:P:P si eu am si sunt iteresante rauu pupici

Anonim spunea...

bai e dragutz oarecum da yo pe astea le stiu mai scoate si cv mai nou da oricum st dragutze.....pwp

Anonim spunea...

sunt tari...nu lasa pe cineva sa te jigneasca asa....;-O

Anonim spunea...

sunt sooper fainee

Anonim spunea...

Bai dak n va plake l ke.drk l mai kititi..... florikika

Anonim spunea...

sunt super tari imi place bv nota 10

larysa spunea...

lasa fata ca is faine amintirile tale sunt swper faine bv

Anonim spunea...

Foarte interesante poeziile tale ... Sper sa mai adaugi k imi plac foarte mult ...si sa nu ii iei in seama pe dobitocii aia :)))) :) :)

Anonim spunea...

fa o pag pe fb si scriele eu sigur le voi cauta! la fel si alte fete! pwp :* faine amintiri~ ♥ Te rog mai scrie undeva si anuntane!