marți, 29 decembrie 2009

Povestea sufletului meu...



Durerea a trecut,la fel si amintirile cu noi.Am uitat cum ma tinei in brate,cum imi sarutai mainile,cum imi spuneai ca ma iubesti.Am uitat totul pentru ca nu TU esti cel care merita toate lacrimile mele,si toata dragostea care in trecut ti le-am oferit.
Mi-am dorit ca timpul sa stearga totul din memoria si inima mea.Poate ca atunci era o dorinta copilareasca,dar acum a devenit realitate.Cate sanse aveam eu atunci ca cea mai arzatoare dorinta a mea sa se indeplineasca?Cea mai mare dorinta a mea era sa te dau uitarii,iar dorinta mi s-a indeplinit.Da, o sa razi, dar am sperat la un moment dat ca amintirea ta se va sterge complet din sufletul meu. Credeam ca doar asa voi inceta sa mai sufar.Se pare ca o data cu trecerea timpului,soarta a facut ca iubirea dintre noi sa numai existe.Inca nu am uitat cat te rugam sa nu pleci,cate lacrimi varsate nopti la rand,crezand ca doar tu ma faci fericita.
Mi-e dor sa te stiu departe de mine, acolo de unde nu o sa te mai intorci niciodata la mine atunci cand imi este greu, si rau, si trist, si urat si imposibil. Mi-e dor sa nu te mai simt si sa nu te mai vreau atat de aproape.
. Dorul asta ma arde chiar si atunci cand stau bine pe picioare. Daca ai fi departe insa, eu cum m-as mai putea intoarce la mine cu inima senina?.Acum stai in fata mea,intrebandu-ma daca te-am iertat...Tu,prima mea dragoste,stai acum in fata mea privindu-ma cum mi-as fii dorit demult sa ma privesti.Ma uit la tine,si imi spun in gand ca dorinta mea in sfarsit s-a implinit.Ma strangi la pieptul tau,cum imi doream atunci,doar ca acum numai simt acel fior,acum imi simt inima cum imi bate,si nu mi se mai taie respiratia in preajma ta.Imi aduc aminte ca am descoperit dragostea alaturi de tine.In schimb,nu mi te aduc aminte pe tine.Nu mai stiu cum a fost prima data cand m-ai sarutat,si, din fericire, nu ma mai apasa nici durerea din suflet pe care am simtit-o privindu-te plecand pentru ultima oara.
Ma bucur doar ca m-am rugat atat de mult sa te uit,incat am reusit sa uit complet tot ce tine de falsa iubirea care am trait-o alaturi de tine.
Iti multmesc ca nu te-ai intors atunci cand te-am rugat sa o faci,iti multumesc ca nu mi-ai sters lacrimile asa cum am visat mereu,iti multumesc ca mi-ai dat drumul la mana atunci cand aveam nevoie de ea si nu in ultimul rand iti multumesc ca ai plecat din viata mea cand aveam mai mare nevoie de tine.Iti multumesc pentru toate acestea pentru ca daca toate acestea nu s-ar fii intamplat astazi as fii fost martora la inceperea unei noi false iubiri.
Multi cred ca prima dragoste nu se uita niciodata,ei bine,eu m-am rugat atat de mult sa o uit incat am reusit.Iar tu,dragule,sa nu te plangi,pentru ca tu ai vrut asta.
Plec,imi intorc spatele asa cum ai facut-o tu candva,pentru ca nu vreau sa pierd timpul cu iubiri trecute si demult ingropate.
Ceea ce este in trecut,nu isi are lucul in prezent!

2 comentarii:

Ruxi spunea...

Ma bucur ca ai putut sa lasi totul in urma. Asta inseamna mult. Despartirile sunt dureroase.
Apreciez femeile care intotdeauna gasesc in ele puterea de a merge mai departe.

Numai bine iti doresc!

mika spunea...

A fost greu dar viata merge inainte cu sau fara el.Cand vezi ca nu-si mai au rostul sentimentele,te opresti.Multumesc la fel!:*