marți, 29 decembrie 2009

Siritul Craciunului



Nu stiu ce se intampla in ultimii ani de Craciun.Parca numai este acelasi spirit inbucurator ca vine Craciunul.De Mos Craciun numai zic.Cred ca s-a oprit la vreo carciuma sa bea o bere cu tovarasii si sa fumeze un joint,ca la mine nu a mai ajuns.
Unde a disparut spiritul Craciunului?Imi aduc aminte in alti ani,cand eram atat de fericita ca vine Craciunul,ma bucura atat de tare zapada,mirosul bradului...Mi se parea ceva divin atunci cand impodobeam bradul cu mama...Anul acesta am impodobit bradul cu prietena fratelui meu.Stateam si ma uitam la brad,stiam ca trebuie sa-l impodobesc dar gandul meu numai la brad nu statea.
In ziua de azi,nimic numai este Sfant.Bradul il impodobim,nu ca este o traditie si simtim nevoia de a face asta,ci pentru ca vedem ca totii romanii o fac.Masa de Craciun,numai este Sfanta,acum o privim ca o,orcare masa,nu se deosebeste cu nimic fata de alte mese din cursulanului,poate doar fata de masa care este rosie si cu braduleti pe ea.
Se spune ca de Craciun trebuie sa fii mai bun,dar unde este bunatatea din noi?!Mai exista...?Craciun Fericit!!

Niciun comentariu: