miercuri, 30 decembrie 2009

De ce iti multumesc tie dragule...


Iti multumesc ca nu te-ai intors inapoi la mine atunci cand te imploram
Iti multumesc ca nu mi-ai sters lacrimile cazute in urma ta
Iti multumesc ca m-ai lasat sa imi plang singura de mila
Iti multumesc ca nu m-ai ridicat de jos atunci cand am cazut
Iti multumesc ca nu mi-ai facut noptile zile
Iti multumesc ca mi-ai aruncat toate hainele din casa ta
Iti multumesc ca ai dat foc iubirii noastre
Iti multumesc ca ai aruncat amintirile cu noi la gunoi fara sa ti pese
Iti multumesc ca m-ai parasit fara nici un resentiment ca ai lasat un suflet chinuit in urma
Iti multumesc ca ai ales alta fata cu care sa-ti imparti patul noaptea
Dar dintre toata iti multumesc ca m-ai trezit la realitate.Pentru ca daca nu faceai toate astea poate ca si acum stateam si plangeam in urma ta,blestemand toate clipele frumoase pentrecute impreuna.
Nu am de ce sa iti port pica pentru ca nu ai fost in stare sa ma iubesti,nu a fost vina mea.Am fost mai mult decat mi-am inchipuit vreodata ca as putea sa fiu pentru o persoana.Poate ca acum as plange daca nu m-ar bufni rasul cand vad cad de proasta am fost.Ma bufneste rasul cand ma uit in urma si vad cate nopti am petrecut treaza,cate cosmaruri am avut,cate lacrimi varsate in nestire.Incerc sa mi aduc aminte momentele frumoase dintre noi,dar oare de ce nu mi le aduc aminte?Iti spun eu,pentru ca nu am avut....
Iti multumesc ca ai ales sa pleci din viata mea si pentru ca mi-ai lasat cale libera spre fericire

Niciun comentariu: