marți, 29 decembrie 2009

Magia unor ochi albastrii



Se spune ca bogat este omul care are putin si este fericit,decat cel care are multe si este nefericit.Eu...eu am avut putine,dar am fost cea mai fericita fata din lume,chiar daca nu am avut tot ce mi-am dorit...
Am avut in urma cu multi ani un prieten...spun ''am avut'' pentru ca numai este printre noi.Avea cei mai frumosi ochii albastri care i-am putut vedea vreodata in toata viata mea.El a fost unul din putinele lucruri minunate care mi le-a dat viata.Am crescut alaturi de el,si el de mine,iar ce am invatat de la el vreau sa va impartasesc si voua.
M-a invatat ca desi ne ascundem dupa multe masti,ochii nu mint niciodata.Vorbele mint,gesturile mint...dar ochii niciodata.Si atunci cand porti o masca,o porti pentru a-ti ascunde fata,dar ochii tot se vad.Mi-a spus sa nu ma las niciodata inselata de vorbe si de fapte,da ati citit bine,de fapte pentru ca,citez:''Un baiat iti poate lasa impresii false,iti poate lasa impresia ca te iubeste,ca te uraste,iti poate lasa mii si mii de impresii,dar daca stii sa il vezi cu ochii inimii iti vei da seama care este adevarata impresie din miile lasate''.Sunt sigura ca vi s-a intamplat sa credeti ca baiatul/fata este nebuneste indragostit/e de voi,iar intr-un final va treziti ca a fost doar o impresie...
M-a invatat ca atunci cand sufar si simt ca numai am scapare,sa stau in fata oglinzii si sa vad dincolo de imaginea reflectata,pentru ca doar eu ma pot asculta fara sa imi fie rusine de mine si de ce am facut.
M-a invatat ca oricat de multi prieteni as avea,niciunul nu ma poate ajuta in rezolvarea problemelor.Chiar daca stau si plang in fata unui prieten si ii spun ce ma supara,nu ma poate ajuta decat prin faptul ca ma asculta si ma incurajeaza .Rezolvarea problemelor se afla in fiecare dintre noi.
M-a invatat ca ceea ce am pe suflet,sa iasa pe gura prin vorbe,fara a se modifica pe parcurs.Daca simt ca am sufletul greu ca nu am spus ''iarta-ma'',trebuie sa imi fac curaj sa spun asta,nu ''scuza-ma'',pentru ca nu are acelasi efect,iar multi dintre noi nu cunoastem adevaratele intelesuri ale acetor cuvinte.
M-a invatat sa rad atunci cand imi este greu,si sa uit de lacrimi atunci cand simt nevoia sa plang.Mereu mi-a spus sa zambetul invinge lacrimile.
M-a invatat ca lacrimile sunt bune doar atunci cand plangi cu lacriumi fericite,pentru ca nu iti ingreuneaza sufletul si nici nu iti intuneca privirea ca atunci cand plangi de suparare.
M-a invatat ca iubirea poate fii doar a ta,doar daca stii sa o tii langa tine....daca nu,ea va zbura in alte parti.Pentru ca,la fel ca si tine,cum simti nevoia de a fii iubita,asa simte si el nevoia de a fii iubit.Iubirea este pentru doi.
M-a invatat ca ceea ce iti faci tu singur cu mana ta,nici dracu numai desface.E greu sa mai rezolvi ceva dupa ce s-a intamplat inevitabilul,si mai greu este cand iti dai seama ca ti-ai facut-o cu mana ta.
M-a invatat ca Dumnezeu exista indiferent de ce se intampla,indiferent de cate cazaturi iei,indiferent de orice,Dumnezeu exista.
M-a invatat ca un om poate avea orice isi doreste,doar daca stie cu adevarat ceea ce isi doreste.Cati dintre noi stim cu adevarat ceea ce ne dorim de la viata cu adevarat?V-ati pus vreodata intrebarea daca este cu adevarat ceea ce va lipseste?
M-a invatat ca mereu exista un nou inceput in toate,chiar daca trecutul te ajunge cu pasi repezi din urma.
M-a invatat ca atunci cand un om moare,nu l-ai pierdut,pentru ca el mereu te va veghea si va sta pe umarul tau pentru a te ajuta.
Imi doresc ca tot ce am invatat eu de la el,sa invatati si voi.Tot ce am scris mai sus am invatat de la o singura persoana care numai este de foarte mult timp printre noi,de la el am invatat ca atunci cand simti ca numai poti,Dumnezeu iti da puterea necesara de a trece mai departe.Atunci cand a murit,o parte din mine a murit o data cu el,dar a dat nastere unei alte parti pura si inocenta pentru inceperea unui alt drum in viata!

Niciun comentariu: